Novinky
Slavia pojišťovna představuje své zbrusu nové pojištění
Slavia pojišťovna přichází s nově upraveným pojištěním majetku Šťastný Domov. Pojištění bytu, domu a domácností je doplněno o řadu novinek, zvláště pak o možnost vlastní fotodokumentace v případě hlášení pojistné události pomocí mobilní aplikace.
Pojištění bytu, domu a domácností není pro Slavia pojišťovnu novinkou, pojistné produkty v tomto segmentu jsou v nabídce pojišťovny již řadu let. „Šťastný Domov je souborem majetkových pojištění a navazuje na naše předchozí pojišťovací produkty, které jsme v oblasti pojištění nemovitostí a domácností fyzických osob nabízeli našim zákazníků již dříve. Naši nabídku jsme ale podrobili rozsáhlým inovacím co do přehlednosti jednotlivých balíčků, zařazení některých dalších rizik a pojištění některých odpovědností. V neposlední řadě je třeba zmínit možnost vyřízení případné pojistné události prostřednictvím naší aplikace pro chytré telefony. Tímto způsobem lze Slavia pojišťovně pořídit a zaslat i příslušnou fotodokumentaci, což významně sníží čas potřebný k likvidaci škody. Věříme, že pro naše zákazníky je to podstatný přínos,“ říká Jan Vlček obchodní ředitel Slavia pojišťovny
Pojištění stavby
V rámci produktu Šťastný Domov je možné pojistit stavbu volbou jednoho ze tří balíčků, které obsahují pojištění nejrůznějších rizik, která stavbám hrozí. „Jak pro pojištění stavby, tak i domácnosti jsme skupiny rizik rozdělili do balíčku Základ, Jistota a Jubileum. Zatímco Základ vždy zahrnuje nejčastější a zjevná rizika, v případě pojištění staveb vichřice, pád stromu nebo úder blesku, Jistota a zejména Jubileum jdou dále a umožňují našim zákazníkům pojistit i rizika, která nejsou příliš obvyklá, jako je poškození plotu zvěří, poškození vnitřního zateplení zvířaty nebo porosty na zahradě.“ uvádí Jan Vlček. Tak jako ve všech pojišťovacích segmentech se Slavia pojišťovna snaží nabídnout klientům maximální možnou míru variability konkrétní smlouvy. V balíčcích Jubileum se tak nabízí i široká řada možných připojištění, která pamatují například i na poškození vnitřního zateplení zvířaty, zničení porostů nebo pojištění hrobů. Ve vybraných položkách je možné rovněž zvýšení pojistných limitů plnění.
Pojištění domácnosti
Obsahem pojištění domácnosti v rámci Šťastného Domova je ochrana proti škodám způsobených živly, technickými vlivy a působením třetích osob. „Při tvorbě balíčků pojištění pro domácnost jsme se zabývali otázkou, co rodiny, tedy domácnosti, ke svému klidnému životu potřebují a kde mohou čelit neplánovaným potížím. Proto se v balíčku Jubileum nabízíme kromě požáru, vichřice, záplavy a mnoha dalších živelních rizik i pojištění proti vloupání, projevům vandalismu, nebo i proti krádežím kočárků a invalidních vozíků. Připojistit si pak dále můžete též věci na zahradě, v garáži, nebo na koleji,“ doplňuje Jan Vlček ze Slavia pojišťovny
Pojištění odpovědnosti a asistenční služby
Ať už se jedná o pojištění odpovědnosti vyplývající z běžného občanského života nebo z vlastnictví nemovitosti, u Slavia pojišťovny se lze pojistit proti celé škále rizik, vždy v rámci tří balíčků s limity plnění od dvou do osmi milionů korun. „Rád bych zmínil pojištění pro případ regresu zdravotní pojišťovny. Představte si například, že větev ze stromu na vašem pozemku způsobí někomu zranění a příslušná zdravotní pojišťovna po vás, jako po majiteli nemovitosti, požaduje náhradu výdajů na léčení, které za svého pojištěnce uhradila. Právě v takových případech přichází ke slovu tento komponent balíčku Jubileum,“ vysvětluje obchodní ředitel Slavia pojišťovny. Důležitou službou je i asistence Slavia pojišťovny. Tu je možné využít v různých případech havarijních situací – například v případě zlomeného klíče v zámku vchodových dveří, respektive k náhradě nákladů na profesní zásah zámečníka – stejně jako pro případy potřeby právní konzultace po telefonu.
Fotolikvidace
Fotolikvidace je moderní službou, která umožňuje pohodlně, jednoduše, rychle a bez zbytečných průtahů vyřídit likvidaci pojistných událostí, které vzniknou klientům Slavia pojišťovny.
„Pokud na vašem majetku vznikla škoda, přejete si přirozeně, abyste svoje pojištění mohl snadno a bez průtahů uplatnit. Pokud jste si do chytrého telefonu instaloval naši aplikaci Slavia pojišťovna, stačí telefonicky nahlásit vznik škody na našem call centru a přidělené číslo pojistné události, které obratem obdržíte přes sms zprávu, zadat do aplikace. Pro případ, že ji klient ještě nemá nainstalovánu, obsahuje sms kromě čísla pojistné události také odkaz na její stažení. V prostředí aplikace pak pořídíte fotodokumentaci vlastními silami a bez čekání na našeho specialistu. Jakmile podklady odešlete, zobrazí se konkrétnímu likvidátorovi, který následně potvrdí převzetí kompletní fotodokumentace, případně si vyžádá její doplnění. Možnost tradičního postupu s příjezdem našeho specialisty na místo škodní události bude zachována, i tam platí, že čas od nahlášení pojistné události do čerpání plnění se snažíme zkrátit na minimum,“ ujišťuje Jan Vlček.