Novinky
Slavia pojišťovna přináší živnostníkům pomoc ve formě unikátní IT asistenční služby.
Živnostníci přesunují stále více činností svého podnikání do online prostředí. Slavia pojišťovna jim přináší pomoc ve formě unikátní IT asistenční služby.
Bez chytrých technologií a internetu se dnes neobejde již žádná firma. Stále více činností přesouvají živnostníci do online prostředí, a to nejen z důvodu pandemie Covid-19. Pro velký zájem o unikátní IT a elektro asistenci, kterou počátkem letošního roku Slavia pojišťovna přidala ke každému pojištění občanského majetku, nabízí nově tuto službu i českým živnostníkům a drobným podnikatelům. Jedná se o službu IT asistence, která je součástí produktu pojištění Živnostník a je k dispozici ve dvou variantách. V rozšířenější variantě IT Premium tato služba prakticky poskytuje firmě externího IT pracovníka, což ocení zejména menší firmy.
„Velmi nás těší zájem o nově zavedenou asistenční službu, která v této době pomáhá ulehčit chod nejedné domácnosti. A protože vnímáme poptávku po obdobné pomoci i ze stran živnostníků a drobných podnikatelů, kteří se v krátké době museli vybavit nejrůznější IT technikou a mnoho činností přesunout do online prostředí, rozšiřujeme pojištění Živnostník i o tuto specifickou IT asistenci. Ta je ve svém rozsahu ještě daleko odbornější a fundovanější. Je to velký bonus k pojištění, protože bez chytrých technologií se dnes neobejde prakticky žádná firma,“ říká Zbyněk Veselý, obchodní ředitel Slavia pojišťovny.
Rozšířenější varianta služby nabídne prakticky externího IT pracovníka
Asi každý živnostník a podnikatel se setkává se situacemi, kdy musí zřídit firemní e-mailové účty, založit uložiště dat či zabezpečit techniku pomocí antivirového programu. Ne každý má však kolem sebe někoho, kdo mu v případě, že si neví rady, pomůže. Tyto nejčastější problémy drobní podnikatelé lehce vyřeší už se základní variantou IT asistenční služby, která je k pojištění zdarma. V rozšířenější variantě IT Premium pak služba poskytuje prakticky externího IT pracovníka. Obsahuje pomoc při zprovoznění a údržbě EET, záchraně dat ze zařízení, založení webových stránek, instalaci a nastavení IT techniky nebo reinstalaci operačních systémů. „IT asistence Slavia pojišťovny je ve svém rozsahu a podobě na trhu zcela ojedinělá a obsahuje kromě telefonické podpory a poradenství také možnost vzdálené pomoci a zprostředkování servisu,“ upřesňuje Zbyněk Veselý.
Spolupráce s Asociací malých a středních podnikatelů zajistí komplexní přístup
Slavia pojišťovna spolupracuje s Asociací malých a středních podnikatelů, díky čemuž produkt Živnostník lépe odráží jejich skutečné potřeby. Přináší možnost pojistit si movitý i nemovitý majetek proti široké škále rizik. Mezi ně patří nepředvídatelné živelné pohromy, škody vzniklé vandalismem, případně krádeží nebo také odpovědnost za vzniklou újmu. Lze navíc uzavřít až na pět činností, které má klient uvedené ve svém živnostenském listě, a to ve třech variantách s rozličným počtem připojištění a výší limitů plnění. Drobní podnikatelé si pak k tomu mohou vybrat, zda jim postačí základní varianta IT asistence, která je pro ně zcela zdarma, nebo se rozhodnou pro rozšířenější variantu IT Premium.