Novinky
Rozšíření letecké asistence o refundace letenek
Slavia pojišťovna se na základě celosvětové pandemie Covid-19 a jejích následků na oblast cestovního ruchu rozhodla ve spolupráci s asistenční službou Click2Claim rozšířit leteckou asistenci o další druhy dopravy. Nově asistenční služba zajistí pomoc cestujícím v případě nenadálých situacích jako je zpoždění či zrušení spoje také v autobusové a železniční dopravě. Slavia pojišťovna takto reaguje na zvýšenou poptávku po pozemní dopravě.
Pomoc je poskytována tzv. 24/7 a zahrnuje okamžitou analýzu problému, informace o aktuálním stavu spoje a doporučení možných řešení:
- přesměrování na jiný spoj
- ověření nároku na občerstvení
- zajištění noclehu
Letecká asistence se nově rozšiřuje o zajištění refundace letenek za zrušené lety, a to buď formou finanční částky nebo voucheru připraveného klientovi na míru.
- okamžitá pomoc klientovi
- ověření okolností refundace letu
- oprávněná refundace i u mimoevropských aerolinií
Pro sjednání asistenčních služeb stačí zvolit variantu cestovního pojištění „Letadlem“.
Celý článek také najdete ke stažení zde.