Novinky
Odborná porota ocenila nový web Slavia pojišťovny.
Slavia pojišťovna za svůj nový web získala třetí místo v anketě Firemní médium roku, pořádané Komorou Public Relations. Nový web www.slavia-pojistovna.cz, který nabízí také unikátní službu interaktivního poradce, byl spuštěn na přelomu roku. „Vážíme si toho, že se naše nové webové stránky setkaly s příznivými ohlasy nejen u klientů, ale také u odborné veřejnosti. Úsilí, čas i finance, které jsme do přípravy investovali, se nám vrací,“ uvedla Veronika Šturcová za marketingové oddělení Slavia pojišťovny.
Odborná porota ocenila nový web Slavia pojišťovny.
Slavia pojišťovna za svůj nový web získala třetí místo v anketě Firemní médium roku, pořádané Komorou Public Relations. Nový web www.slavia-pojistovna.cz, který nabízí také unikátní službu interaktivního poradce, byl spuštěn na přelomu roku. „Vážíme si toho, že se naše nové webové stránky setkaly s příznivými ohlasy nejen u klientů, ale také u odborné veřejnosti. Úsilí, čas i finance, které jsme do přípravy investovali, se nám vrací,“ uvedla Veronika Šturcová za marketingové oddělení Slavia pojišťovny.
Anketa Firemní médium roku je hodnocením institucionálních komunikací a to jak interní komunikace organizace, tak prezentace a komunikace společnosti navenek. Firmy a organizace ze soukromého i veřejného sektoru soutěží se svými médii o získání kvalitativního ocenění.
Slavia pojišťovna získala třetí místo v kategorii „Internet“ za nový web, který jako první na českém pojišťovacím trhu představil službu interaktivního poradce. Nová technologie umožňuje obousměrnou video i audio komunikaci, která v on-line prostředí dosahuje efektu srovnatelného s osobním setkáním klienta a odborníka pojišťovny. Interaktivní poradce s protistranou sdílí nejen obraz a zvuk, ale i jednotlivé grafické prvky, interaktivní formuláře nebo statistické údaje o parametrech pojištění. Technologie umožňuje, aby si pracovník pojišťovny přes obrazovku přečetl potřebné údaje z technického průkazu vozidla, dokončil klientem rozepsaný formulář nebo uzavřel smlouvu. Kontakt s interaktivním poradcem je osobnější a uživatelsky příjemnější než běžný telefonát do call centra.
Firemní média byla v anketě hodnocena porotci z řad specialistů v oblasti komunikace, kteří posuzují komunikativnost, důvěryhodnost, strukturu a jazykovou úroveň obsahu, kompozici, úroveň výtvarného sdělení, kontext se soudobým výtvarným trendem, typografii, práci s fotografiemi a ilustracemi.